Pozor na alkohol na Facebooku – Nastavení stránky, nabídky a reklama

Pokud přidáváte obsah na Facebooku, který propaguje alkohol, tak musíte dodržet několik pravidel Facebooku. Nastavení a pravidla na Facebook stránce Nabídky: Pokud vytváříte nabídku pomocí Facebook nástroje pro vytváření nabídek, platí následující podmínky: Zodpovídáte za to, že vaše nabídka neporušuje naše podmínky ani žádné platné zákony, nařízení a pravidla. Nabídky podléhají mnoha omezením (například slevy na…

Pokračovat ve čtení →

Jak lovit zákazníky v sociálních sítích – Video kurz

Připravuji pro Vás nový video kurz, který bude pro Vás přínosem. Více se dozvíte ve videu. Členy VIP Clubu a GOLD VIP Clubu budu informovat emailem. Přihlaste se do VIP Clubu, pokud ještě nejste.  

Pokračovat ve čtení →

Kdo jsou Millennials? Internetová generace – Jak komunikují a žijí [VIDEO přednáška 12 minut]

Millennials je internetová generace. Pokud dobře poznáte millenials a pochopíte jak žijí a přemýšlí, bude pro Vás lehčí jim nabídnout své produktu a služby. Doporučuji shlédnout krátkou video přednášku, kde se dozvíte vše důležité. Jací jsou Millennials: Je těžké udržet jejich pozornost víc jak na 15 sekund Většinou nezvedají telefon Věří, že nezájem je ten největší…

Pokračovat ve čtení →

Investice do reklamy přivede zákazníky [VIDEO]

Jak získat zákazníky? Je jeden z nejčastějších dotazů, který mi chodí od studentů mých video kurzů. Odpověď se dozvíte ve videu … Jak prodávat pomocí Facebooku a Instagramu se dozvíte v mém prémiovém video kurzu: Prodej a reklama na Facebooku a Instagramu

Pokračovat ve čtení →

Jak vytvořit firemní Instagram a propojit s firemní Facebook stránkou – VIDEO NÁVOD

Začněte využívat Instragram pro získávání zákazníků. První krokem je založení firemního profilu na Instagramu a propojení s firemní Facebook stránkou. Jak vytvořit a propojit Instagram se dozvíte ve video lekci ve které Vás povedu krok za krokem.

Pokračovat ve čtení →

Novinka – Okruhy uživatelů na Facebooku – reklamy můžete cílit podle zájmu na Facebooku

Facebook opět vylepšil svůj reklamní systém a přidal možnost vytvořit okruh uživatelů, kteří projevili zájem na Facebooku. Díky tomu můžete lépe zacílit své reklamní kampaně a zvýšit úspěšnost těchto kampaní. Vlastní okruh uživatelů – Zájem na Facebooku Video – Vytvořte si seznam lidí, kteří sledovali vaše videa na Facebooku. Reklama pro potenciální zákazníky – Vytvořte si seznam…

Pokračovat ve čtení →

Tipy na Vánoční reklamní kampaň na Facebooku

Využijte reklamní kampaně na Facebooku pro navýšení prodejů a získání více zákazníků. Tipy na reklamní kampaně na Facebooku: Oslovte stávající zákazníky reklamní kampaní cílenou pomocí okruhu uživatelů / Prémiová video lekce – Cílové skupiny – Okruhy uživatelů  Oslovte uživatele, kteří jsou podobní Vašim zákazníkům (Okruhy podobných uživatelů) / Prémiová video lekce – Cílové skupiny –…

Pokračovat ve čtení →

Novinka – video kurz Úvod do Facebook reklamy

Připravil jsem pro Vás vylepšený video kurz Úvod do Facebook reklamy. Vše o získávání zákazníků z Facebooku se dozvíte ve video kurzu Kurz je vhodný pro marketéry, podnikatele a živnostníky

Pokračovat ve čtení →

Připravuji nové video lekce na téma Instagram pro firmy a podnikání [VIDEO]

Na Instagramu je stále více uživatelů a vzrůstá zájmem firem a podnikatelů o oslovení těchto uživatelů. V Poradně Zdarma je video lekce, kde se dozvíte jak propojit Instagram přes aplikaci. Nově připravuji další video lekce, kde se dozvíte jak využít Instagram pro podnikání. Budu Vás informovat emailem. Na Instagramu jsem zde www.instagram.com/socialni_site_specialista , začněte mě sledovat…

Pokračovat ve čtení →

Facebook Messenger na webu pro snadnou komunikaci mezi uživatelem a firmou

Uživatele na Vašem webu mohou s Vámi snadno komunikovat pomocí Facebook Messengeru. Uživatel komunikuje svým osobním profilem a firma svou firemní Facebook stránkou. Uživatelem zaslané zprávy uvidíte na své firemní Facebook stránce ve zprávách a uživatel uvidí Vaši konverzaci u sebe ve zprávách buď na Facebooku nebo v Messengeru. Podmínky pro komunikaci prostřednictví Facebook Messengeru Uživatel…

Pokračovat ve čtení →

Page 2 of 5