Reklama na Instagramu – Začátečnické Chyby které stojí peníze

Pokud nechcete pálit peníze v reklamě, tak se vyvarujte začátečnických chyb.

Začátečnická chyba – špatné nebo žádné cílení na uživatele

Ano reklamu na Facebooku a na Instagramu dokáže naklikat i cvičená opice, ale podle toho to také pak vypadá. Spousta šaškáren a výsledky nikde.

Na obrázku dole vidíte reklamu na doplňky na iPhone. WOW paráda, ale …  reklama se mi zobrazuje na chytrém telefonu s Androidem (Android je operační systém, který není pro iPhone), to znamená, že zvolil špatně cílovou skupinu (Okruh uživatelů) a pálí zbytečně peníze v marketingu.

Nějaký „odborník na marketing“ zacílil reklamu na mobilní zařízení a zapomněl cílit pouze na uživatele s iPhonem. Není to úplně chyba, tak brutální jako jsem ukazoval chyby ve videích zde >>> Jak nedělat reklamu na Facebooku  a druhý díl ZDE ale nějakou tu kačku Vás ta chyba bude stát.

Ukázka reklamy na Instagramu na chytrém telefonu s Androidem

 


Chcete prodávat na Facebooku a Instagramu?

Chcete se vyvarovat amatérských chyb?

Chcete efektivně získávat zákazníky z Facebooku a Instagramu?

Mám pro Vás řešení => prémiový a vylepšený video kurz Prodej a reklama na Facebooku a Instagramu.

arrow
Video kurz Prodej a reklama na Facebooku a InstagramuKlikněte na tlačítko

 

Prostor pro dotazy