Pokud nechcete pálit peníze v reklamě, tak se vyvarujte začátečnických chyb.
Začátečnická chyba – špatné nebo žádné cílení na uživatele
Ano reklamu na Facebooku a na Instagramu dokáže naklikat i cvičená opice, ale podle toho to také pak vypadá. Spousta šaškáren a výsledky nikde.
Na obrázku dole vidíte reklamu na doplňky na iPhone. WOW paráda, ale … reklama se mi zobrazuje na chytrém telefonu s Androidem (Android je operační systém, který není pro iPhone), to znamená, že zvolil špatně cílovou skupinu (Okruh uživatelů) a pálí zbytečně peníze v marketingu.
Nějaký „odborník na marketing“ zacílil reklamu na mobilní zařízení a zapomněl cílit pouze na uživatele s iPhonem. Není to úplně chyba, tak brutální jako jsem ukazoval chyby ve videích zde >>> Jak nedělat reklamu na Facebooku a druhý díl ZDE ale nějakou tu kačku Vás ta chyba bude stát.
Ukázka reklamy na Instagramu na chytrém telefonu s Androidem
Chcete prodávat na Facebooku a Instagramu?
Chcete se vyvarovat amatérských chyb?
Chcete efektivně získávat zákazníky z Facebooku a Instagramu?
Mám pro Vás řešení => prémiový a vylepšený video kurz Prodej a reklama na Facebooku a Instagramu.
